اخبار برنج

قیمت برنج هاشمی در سال 1402 چنده؟

قیمت برنج هاشمی 1402

سلام خدمت دوستان و همراهان عزیز بازگانی برنج نبی پور. در این مطلب قصد داریم قیمت برنج هاشمی 1402 را به روز خدمت شما اعلام کنیم. و در ادامه به بررسی انواع برنج‌های هاشمی و قیمت انواع برنج‌های هاشمی در سال 1402 بپردازیم. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

برنج هاشمی از آن دسته برنج‌های ایرانی است که کیفیت بسیار بالایی دارد. خیلی از افراد هنگام خرید برنج مجلسی و باکیفیت انتخاب اولشان همین برنج است. لازم به ذکر است که  در بین برنج‌های اصیل ایرانی مانند برنج ندا و برنج شیرودی که قیمت کمتری دارند. برنج هاشمی باکیفیت بالاتری که در پخت و عطر و بو ارائه می‌دهد نظر خیلی از افراد را به خود جلب می‌کند.

قیمت برنج هاشمی 1402

شاید برای شما تعجب برانگیز باشد ولی قیمت برنج هاشمی در سال 1402 و امروز در بازرگانی برنج نبی پور کیلویی 93 هزارتومان است. با وجود اینکه خیلی از فروشگاه‌های اینترنتی این برنج را با قیمت‌های بالای 100 هزارتومان ارائه می‌دهد ولی بازرگانی برنج نبی پور از آنجا که خود یک تولیدکننده و فروشنده عمده در شهر فریدونکنار است، زمانی که قصد فروش خرده داشته باشد تا این حد می‌تواند با حفظ کیفیت قیمت‌ها را پایین بیاورد.

قیمت این برنج در این لحظه که در مهر سال 1402 قرار داریم این مقدار است و ممکن است زمانی که شما درحال مظالعه این مطلب هستید این قیمت متفاوت باشد.

انواع برنج هاشمی

برنج هاشمی دارای انواع مختلفی است. ولی باید به شما بگوییم که باکیفیت ترین برنج رقم هاشمی برنج طارم هاشمی است که کیفیت آن بسیار بالا و مطلوب است. بعد از این برنج برنج صدری هاشمی نیز می‌تواند خیلی گزینه خوبی برای خرید باشد. اینجا بستگی به شما دارد که کدام را انتخاب کنید ولی بی‌شک انتخاب ما و اهل این حوزه برنج طارم هاشمی است.

جمع‌بندی

ما در این مطلب سعی کردیم آخرین قیمت برنج طارم هاشمی را در سال 1402 و در ماه مهر خدمت شما عرض کنیم. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شود و بتوانید از آن استفاده کافی را ببرید. اگر این مطلب برای شما مفید بود خوشحال می‌شویم آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید تا آنها نیز از آخرین قیمت برنج هاشمی مطلع شوند.

سپاس فراوان که تا انتها همراه ما بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *